reede, 11. detsember 2015

VÄIKE KOKKUVÕTE

Mina olen nüüd valmis oma helkivate ehetega, et neid pühapäeval laadal müüa. Siiani olen müünud neli kotiripatsit, kaks heegeldatud lille ja ühe kanzashi lille.
 Kokku on mul valmistatud 88 helkivat ehet müügiks (minu arust on see päris palju!). 
(Mütsiga 33 , Rippuvaid lilli 12, prossina lilli 13, kiljotiiniga lõigatud 5, kotiripatsid 14 ja kanzashi lilli 11.) 3 katsetuseks ka.
Vahepeal panime reklaamiks paar pilti ka Facebooki. 
Hinna kalkuleerimisel kasutasime Mare (Pärnpuu) nõuandeid ning uurisime ka tšekkidelt, kui palju me kulutasime. Kõige raskem oli hinnata enda tööaega ja tasu. 
Mu Haapsalus elav vanaema aitas ka loovtööle kaasa. Ta saatis mulle prossitaguseid, mida ma hiljem kasutasin lillede küljes (kahjuks olid mõned natuke liiga väikesed). 

Kummutil särab meie stend müügiks valmis olevate ehetega(maas on kõik materjalid 
ja töövahendid).
Autor: Lilia Urb

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar