laupäev, 9. jaanuar 2016

VAHEAJA TEGEMISED

Ma pole päris pikalt kirjutanud, kuna nautisin vaheaega.
Enne vaheaega palus õpetaja, et ma paneksin kirja, kuidas ma heegeldatud osad  tegin. Viimase nädala jooksul olen kirja pannud mütsikeste ja lillede heegeldamise mustrit. Mustri kirja panemine oli paras pähkel! Mütsi mustri panin ise kirja aga lillede omaga palusin abi isalt. Ta aitas neid teha Solid Worksi programmis.
 Kui ma olin isa juba nii palju juhendanud, et lille muster oli poole peal, ütles ta et mustri joonestamine Solid Worksis on oodatust raskem. All on siis see muster, mille me koostöös isaga valmis saime. Mütsi mustri lisasin teise postitusse. 
Kotiripatsite ja kiljotiiniga lõigatud helkivate ehete tegemised on kirjas vanemates postitustes.
Vaheajal müüsin veel paar helkivat ehet  maha, mida minult küsiti tänu FB infole.
Pildi autor: Uko Urb
Kõmsi Rahvamaja laada tulu eest ostan endale kitarri.

Lille muster
Autor(Solid Worksis):Uko Urb

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar